România prezintă 9 filme la Târgul Internațional de Turism din Londra

România prezintă 9 filme la Târgul Internațional de Turism din Londra

author
3 minutes, 12 seconds Read

România prezintă 9 filme la Târgul Internațional de Turism din Londra

România a reușit să se facă remarcată la Târgul Internațional de Turism de la Londra, prezentând nu mai puțin de 9 filme de promovare. Participarea țării noastre la acest eveniment a fost considerată un succes, întrucât în ultimii ani România a avut participări mai puțin reușite.

Nouă filme de promovare la Târgul Internațional de Turism de la Londra are România, după mai mulți ani în care participările țării noastre au fost mai mult rușinoase.

Ministerul Turismului a colaborat cu producătorul britanic Charlie Ottley pentru realizarea acestor filme de promovare. Acestea au fost rulate la standul dedicat României și au avut ca scop atragerea turiștilor străini prin prezentarea peisajelor unice din fiecare regiune a țării.

Realizarea lor a fost posibilă pentru că bugetul alocat a fost aproape triplu față de cel de anul trecut, România plătind peste 2,5 milioane de lei pentru a participa la acest eveniment.

România plătește peste 2,5 milioane de lei pentru a participa la Târgul Internațional de Turism din Londra.

Charlie Ottley, producătorul britanic, este de părere că pentru a atrage turiști străini, este necesar să le prezentăm peisaje unice din fiecare regiune a țării. El consideră că prezentarea acestor filme de promovare este un pas important în atragerea turiștilor și că Ministerul Turismului a făcut un lucru pozitiv prin această inițiativă.

Mai mult, aproximativ 40 de experți în turism au promovat vacanțe de tip city break, servicii SPA și balneo dar și turismul medical în țara noastră.

Pe lângă cele 9 filme de promovare, România a fost reprezentată și de aproximativ 40 de experți în turism. Aceștia au promovat diverse vacanțe, precum city break-uri, servicii SPA și balneo, dar și turismul medical din România.

Adrian Voican, vicepreşedintele ANAT, a precizat că România e prezentată în toată diversitatea ei.

Adrian Voican, vicepreședintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), a subliniat că România a fost prezentată în toată diversitatea sa. Circuitele clasice care pornesc din București și merg pe trasee precum Sinaia, Brașov, Bucovina și Sighișoara au fost promovate, la fel și celebrele drumuri Transfăgărășan și Transalpina. De asemenea, au fost prezentate și opțiuni de city break-uri în București și Brașov, precum și oferte pentru Delta Dunării și litoralul românesc.

”E foarte greu să te evidențiezi între 3.500 de expozanți în 3 zile, dar România mie mi se pare că se prezintă foarte bine anul acesta. Am fost mai organizați, standul a fost mai mare, am avut mese de discuții, am avut monitoare tv la fiecare stand.”

Adrian Voican a subliniat că în contextul unei competiții acerbe cu cei 3.500 de expozanți prezenți la târg, România s-a prezentat într-un mod foarte bun în acest an. Standul dedicat țării noastre a fost mai mare, organizarea a fost mai bună, iar fiecare stand a fost dotat cu monitoare TV și mese de discuții.

Participarea României la Târgul Internațional de Turism de la Londra a reprezentat o oportunitate importantă de promovare pentru țara noastră. Prin filmele de promovare realizate de Charlie Ottley și prin prezentarea diversității ofertelor turistice, România a reușit să atragă atenția turiștilor străini și să se facă remarcată în rândul celorlalți expozanți. Această inițiativă a Ministerului Turismului reprezintă un pas important în promovarea turismului românesc și sperăm că va aduce rezultate pozitive în atragerea unui număr cât mai mare de turiști în țara noastră.

Te-ar putea interesa si: