Doar în ultimul an, serviciul de Închiriere Totemuri 4K a cunoscut o creștere remarcabilă, contribuind la transformarea modului în care afacerile interacționează cu clienții. Potrivit unor studii recente, 87% dintre consumatori consideră că o experiență vizuală de calitate are un impact semnificativ asupra deciziilor lor de cumpărare. Acesta este exact motivul pentru care Eko Group […]
În era digitală în care trăim, strategiile de publicitate au nevoie de inovație pentru a atrage atenția publicului și a spori vizibilitatea afacerilor. Ai fi surprins sa afli ca Rețeaua Digitală DOOH este una dintre cele mai revoluționare soluții de publicitate la nivel global. Aceasta rețea digitală DOOH aduce tuutilor business-urilor oportunitatea de a comunica […]
Știați că automatizarea vânzărilor cu ajutorul Inteligenței Artificiale (AI) poate avea un impact semnificativ asupra creșterii afacerii? Astăzi, vom explora perspectiva Malinei Constantin, Asistent Junior AI la Eko Group, care ne va dezvălui beneficiile și îmbunătățirile aduse proceselor de vânzări prin utilizarea automatizării cu AI. Eko Group utilizează Automatizarea Vanzarilor cu AI pentru a îmbunătăți […]
Vânzările fictive sunt o metodă de fraudă care ia amploare în România și constau în anunțuri de vânzare urmate de nelivrarea bunurilor sau a serviciilor comandate după efectuarea plății. Uneori vânzările fictive constau în livrarea unui alt produs mai ieftin sau chiar a unei cărămizi în coletul plătit ramburs și care se achită înainte de…
Read More “Redu riscul achizițiilor online cu ListaFirme.ro” »
Articolul Redu riscul achizițiilor online cu ListaFirme.ro apare prima dată în Revista Antreprenorului.
Într-o lume unde prima impresie poate defini succesul unui spațiu comercial, industria ospitalității caută constant modalități prin care să se distingă. Divani & Sofa’, cu o tradiție de peste 15 ani în designul interior și mobilier de lux, vine în întâmpinarea acestor nevoi cu linia sa HORECA, revoluționând modul în care spațiile destinate ospitalității sunt […]
Ciocolata, acest dar al zeilor, a fost învăluită în mister și fascinație de-a lungul istoriei sale bogate. Deși astăzi este consumată și iubită pe scară largă, există încă multe aspecte neexplorate sau puțin cunoscute de majoritatea dintre noi. „Guilty Pleasure – love made chocolate” vine nu doar să îmbogățească paleta noastră gustativă cu ciocolată de înaltă […]
Calvin Klein dezvăluie următorul capitol al campaniei Primăvară 2024, cu Kendall Jenner, pentru Womenswear. Filmată de Mert Alas, Kendall, brand ambassador pe termen lung, emană senzualitate rafinată și naturală în colecția Calvin Klein Womenswear Primăvara. Noul Trench Relaxed definește anotimpul, cu o siluetă ușor drapată și material fluid, ce oferă un stil premium pe toată perioada…
Read More “CalvinKlein prezintă noua campanie Womenswear Primăvara 2024” »
Articolul CalvinKlein prezintă noua campanie Womenswear Primăvara 2024 apare prima dată în Revista Antreprenorului.
Calvin Klein dezvăluie următorul capitol al campaniei Primăvară 2024, cu Kendall Jenner, pentru Womenswear. Filmată de Mert Alas, Kendall, brand ambassador pe termen lung, emană senzualitate rafinată și naturală în colecția Calvin Klein Womenswear Primăvara. Noul Trench Relaxed definește anotimpul, cu o siluetă ușor drapată și material fluid, ce oferă un stil premium pe toată perioada…
Read More “CalvinKlein prezintă noua campanie Womenswear Primăvara 2024” »
Articolul CalvinKlein prezintă noua campanie Womenswear Primăvara 2024 apare prima dată în Revista Antreprenorului.
Într-o lume a afacerilor în continuă schimbare, unde stresul și presiunea sunt adesea considerate parte integrantă a succesului profesional, Sergiu Pantelin, CEO-ul Stress Away, ne demonstrează că există o cale diferită. Sub conducerea sa, Stress Away a reușit să redefinească conceptul de wellness corporativ, transformându-l dintr-un „nice-to-have” într-un standard absolut necesar pentru orice companie care […]
Peisajul securității corporative a fost mereu într-o dinamică rapidă, dar în ultimii ani, provocările au devenit din ce în ce mai complexe. Companiile din România se confruntă acum cu necesitatea de a adopta măsuri de securitate care să le protejeze nu doar activele fizice, dar și pe cele digitale, personalul și informațiile sensibile. În acest context, […]