The Markers - agentie de marketing

Cum alegi o agentie de marketing? Analiza websiteului este esentiala!

2 minutes, 47 seconds Read

Tu stii ce anume trebuie sa verifici atunci cand vrei sa alegi o agentie de marketing care sa te ajute cu adevarat sa-ti dezvolti afacerea? Evident, cel mai bun prim pas pe care il poti face este sa analizezi website-ul agentiei. In cele mai multe cazuri, acesta iti va oferi detaliile de care ai nevoie pentru a decide daca programezi sau nu o intalnire cu reprezentantii agentiei.

Dar ce anume trebuie sa verifici pe website-ul potentialilor colaboratori? Citeste in continuare pentru a afla mai multe detalii!

Aspectul paginii principale (homepage)

Evident, intreg website-ul trebuie sa aiba un aspect placut, gandit – paleta de culori trebuie sa fie una potrivita, copy­-ul sa rezoneze cu tipul de informatii pe care vrei sa le afli si nu numai. Elementele constituente ale unei pagini principale devin si mai importante atunci cand ai de-a face cu o agentie care ofera servicii complete de marketing – totul trebuie sa fie fara cusur!

Navigatie usoara

Desigur, trebuie sa poti accesa fiecare coltisor al website-ului intr-un mod foarte simplu si intuitiv, conform bunelor practici SEO. Trebuie sa ai acces facil la un portofoliu de clienti, la o pagina detaliata pentru fiecare serviciu in parte, precum si la o pagina cu studii de caz si analize care atesta experienta agentiei si a fiecarui departament in parte.

Aceste elemente sunt must-have pentru o agentie de marketing full-service care doreste sa arate potentialilor clienti tot ce poate realiza pentru acestia.

Pagina dedicata echipei

Un website nu iti poate spune prea multe despre echipa agentiei, in afara de nume si de pozitia ocupata. In schimb, prezenta numelor iti ofera oportunitatea de a realiza o cautare ulterioara, pe LinkedIn, pentru a afla mai multe despre fiecare angajat – sau cel putin despre departamentul de care ai cea mai multa nevoie.

Un profil de LinkedIn este, din nou, un must-have in ziua de astazi, mai ales pentru specialistii si profesionistii care sunt in echipa unei agentii de marketing de top.

Informatii la discretie

Website-ul unei agentii de marketing ar trebui sa iti poata raspunde la orice intrebare sau nelamurire. Ba chiar mai mult, ar trebui sa te poata ghida privind anumite aspecte de baza ale marketingului digital. Din acest punct de vedere, o categorie dedicata de blog sau pagini extinse pentru fiecare serviciu in parte pot fi de mare ajutor pentru a lua o decizie finala.

Testimoniale

Nu in ultimul rand, testimonialele pot cantari foarte mult cand vine vorba de verdict. Acestea iti spun exact pe cine ar trebui sa contactezi pentru o opinie sincera despre agentie sau atunci cand ai anumite dubii privind unele aspecte mentionate pe website-ul acesteia.

Desigur, iti vei da seama foarte usor daca recenziile sunt editatesau chiar contrafacute. O agentie de marketing de renume nu va recurge la astfel de strategii lipsite de etica – dar este mereu bine sa citesti atent fiecare testimonial.

Analiza website-ului unui viitor partener este un pas esential in procesul de descoperire a unui nou colaborator. In ziua de astazi, nu existi daca nu esti prezent in mediul online – prin urmare, prezenta in acest mediu trebuie sa fie una puternica si mai ales placuta (din punct de vedere al website-ului).

Daca vrei sa vezi un exemplu de asa da, intra pe website-ul agentiei The Markers – cine stie, poate chiar aceasta este agentia alaturi de care vei colabora si care te va ajuta sa-ti dezvolti afacerea!

Te-ar putea interesa si: